11 Mayıs 2009 Pazartesi

Yepyeni Küpeler




Merhabalar tekrardan,
Uzun süre olmuş yazmayalı ama ben bu arada durmadım üretmeye devam ettim. Bunlar yaptıklarımın birkaçı. Devamı da gelecek.
İlki "Su Damlası" küpelerimin benzeri. Yeşik Swarovski Taş ve kırık kum boncuklarla yaptım.
İkincisi değişik bir model oldu. Fasetli kristal kullandım ve gümüş teli halkaya örerek yaptım. Meleğe benzedi :))
3.sünü de tanıdınız sanırım. Yine ton geçişleriyle yaptım. Tam yazlık bir küpe oldu.
Umarım beğenirsiniz.
Küpelerimi satan almak isteyenler bana mail atabilirler.
Sevgilerimle...

13 yorum:

cansudere dedi ki...

cnm hoşgeldın küpeler cok şık ve güzeller en sonuncusuna bayıldım ellerine saglık sevgiler....

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Hoş geldin!Çok çok beğendim.Ellerine sağlık!
Bu işi fazlasıyla ilerlettin.
Maşalahhhhhh!
Sevgiler

Pelin Aksesuar dedi ki...

Hoşbuldum. Beğenmenize çok sevindim :))

dshandmade dedi ki...

pelin'cim küpelerin üçü de çok güzel olmuş, ellerine sağlık. bu arada bizi kendinden bu kadar uzun mahrum etme. sevgiler.

egdone dedi ki...

Pelincim
Üçü de çok güzel ve tam senin tarzı.b..Ellerine sağlık. Bir siteğim olacak senden Pelin:Bu 3. küpenin boyu ne kadar? Eğer çok uzun ve irice değilse ben lacivert-mavi-açık mavi bir tane istesem:)Sipariş olur mu canımcım? Convolaşalım.Sevgilerimle...

KokoSh dedi ki...

pelincim mavili müthişş ellerine sağlıkk

ebrulikedi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ebrulikedi dedi ki...

canım hoşgeldin.maviliye bayıldım.süper

Pelin Aksesuar dedi ki...

Çok çookk çok saolun. Daha sık ilgilenicem bundan sonra bloglarla :)
Egdonecum Etsyden convı attım bakarsın. Yapmaya çalışırım tabi.

Ági mama dedi ki...

Beautiful works!!

Lisa Crone dedi ki...

Wow! these are wonderfully creative and fun pieces!! Nice work!

nrhnmrl dedi ki...

pelincim yine hepsi harikalar ellerine sağlık canım

GeCe dedi ki...

ÇOK GÜZELLER YA RENKLER UYUM HARİKA