6 Ocak 2011 Perşembe

Bugün Boom Günü


Merhabalar,
Bugün güzel bir gün.. Neden mi? Çünkü Style Boom Blogunda Pelin Aksesuar'a yer verdi... Ve o yayınlanır yayınlanmaz mesaj üzerine mesaj aldım.. En çok da kuğu yüzük ve Vintage Floral Küpeyi sordular ne zaman stoğa gelecek diye.. Çoook Yakında Geliyor!!! :))
Saolsun herkes beğenilerini yazmış.. Çok mutlu oldum... Epey satış oldu ve siparişlerim var..
Boom'a kocamann teşekkürler... Nimo'ma haber verdiği için ve o beni çok duygulandıran harika yorumunu yazdığı için ayrıca teşekkürler :))

Vintage ve romantik takı meraklısıysanız siz de durmayın.. Hem bu güzel yazıyı okuyun hem de pasajımı ziyaret edin... :))


Sevgiler...

10 yorum:

modafobik dedi ki...

Ama cidden müthiş tasarımlar yaa tebrik ederim! :)

Pelin Aksesuar dedi ki...

Teşekkürler Modafobik!!! :)

SERAP dedi ki...

merhaba;gerçekten şahane şeyler yapmışsınız.Uzun süredir ilk defa takı almak için delirmeye başladım.Ben pasajınızda bulunan kırmızı gül ve melek (yüzük), kırmızı güllü ve doğal (küpe)yılbaşı için Floral taç lacivert kristalli kiraz ve kuğulu yüzükten istiyorum(Şimdilik:).Pasajda üyelim yok.Ürenleri nasıl alabilirim?o kadar beğendim ki en kısa zamanda onlara sahip olmak istiyorum.

Pelin Aksesuar dedi ki...

Serap Hanım,
Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için..
Pasaja üyelik geçekten çok kolay.. Oradan rahatlıkla alabilirsiniz. Ama yok olamam diyorsanız mailleşelim lütfen :)
pelinaksesuar@gmail.com

Kuğu yüzüğüm şu anda yok ama diğerleri var sanırım.. yüzük de en geç 2 haftaya gelecek..
Sevgilerimle,
Pelin.

GAZınTAKIntıları dedi ki...

bende merakla bekliyorum ikisi de çok şık ve farklı.

Adsız dedi ki...

Boom'a teşekkürler seninle tanışma fısrsatını bize verdiği için.Harika takılar tasarlamışsın en yakın zamanda bir kaç tanesine sahip olacağım:))

Pelin Aksesuar dedi ki...

Merhaba Pearl,
Ben de size ve Booma çook çok teşekkür ederim tekrar =))
Her zaman beklerim..:)
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

ama bu küpe cidden bir harika. ellerine sağlık

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ben bu kuğulu yüzükten istiyorum ama sizinle nasıl iletişim kurabilirim??

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

i