10 Ocak 2012 Salı

Yaka Kolyeler ve Kelepçe Bileklikler

Merhabalar,
Bu yazımda bu yılın çok çok trend olan aksesuarlarından bahsedeceğim.
Tabi ki başlıktan da anlaşılacağı gibi yaka kolyeler (tasma ve plaka kolye de denilebilir) ve kelepçe bileklikler. Son zamanlarda tvde de çok görüyoruz, ünlüler de çok sık görüyoruz bu ürünlerden özellikle Azra Akın çok sık kullanıyor ve çok da yakışıyor. Gerçi ben herkese yakışacağına düşünüyorum çünkü abartıdan uzak, sade, hem spor hem de şık olabilecek tarzda takılar bunlar.
Ben de hemen bu akıma destek olmak istedim ve Pelinaksesuar.com'da bu ürünlere yer veriyorum. Kapış kapış gidiyor diyebilirim. Sizce nasıllar? Tarzınızı yansıtıyor mu :)









1 yorum:

Adsız dedi ki...

ahh bu yaka kolyeler yok mu Pelincimmm süperler süper.. :)
Bu ara hızına yetişilmiyor bi alışveriş sitesi bitiyor hemen ardından diğerleri. :))
MaşAllah!!!
Bol satışlar :)

Haftaya doğumgünüm

ps: pek sevgili takipçilerim ve ailem almak isterseniz kaçırmayın hala benim yok bundna :)))