26 Şubat 2009 Perşembe

Beyaz Düşler (Tel tasarım küpe)




Bunları dün gece 12ye doğru bitirdim. 2 tane halka almıştım takı yapmaya ilk başladığım zamanlar. O zaman tellerle alakam yoktu. Geçen o halkaları gördüm. Niye almışım ki bunları derken. Uydurma birşeyler yapmaya başladım. Telleri halkanın etrafında dolandırmaya başladım. 2 sıra yaptım. 3. sırayı da beyaz kum boncuklarla dolandırdım. Üstüne pembe kristaller ekledim. ve çiçekleri kondurdum. O çiçek boncukları çok aramıştım. Bujilandın bi şubesine gittiğimde sordum. amca yok dedi. Sonra diğer şubesine gittim(kadıköydeki merdivenlerden yukarı çıkılan hani) orda gezinirken yukarlarda kutularda saklanmış olarak tesadüfen buldum bunları. yahu ortaya bi yerlere koysanıza herkes görsün. :)) Bunun hikayesi de böyle işte. Adını da BEYAZ DÜŞLER koydum.. bembeyaz saf bir görüntüsü var bence. Bu takılarıma isim koyma olayı da sardı beni. Ressamların tablolarına isim vermesi gibi ben de uydurup koyuyorum birşeyler işte. Beğenilmesi dileğiyle... Ha bu arada satışa açtım küpelerimi. Henüz ordan satılan yok ama yılmıyorum bekliyorum :))
http://peling.pasaj.com/

7 yorum:

Girls On Blog dedi ki...

Merhaba:) Blogun hayırlı olsun ....küpelere bayildim..bu tel orme urunler cok sık duruyor.Ellerine saglik

Pelin Aksesuar dedi ki...

merhabalar. hoşgeldiniz bloguma. küpeleri beğenmenize sevindim..

sesiber dedi ki...

Beyaz çok yakışmış modele. Vintage tarzı olmuş. Ellerine sağlık Pelinim.

GeCe dedi ki...

isim verme işi benim de çok hoşuma gidiyor bunlar da harika olmuş yanına boyurlarının tahmin edilebileceği bir obje koyup resim çeksen daha iyi olabilir satın almak isteyenler için özellikle

Pelin Aksesuar dedi ki...

Sibel abla ve GeCe yorumlarınız ve beğendiğiniz için teşekkür ederim. Haklısın gece öyle yapmayalım. sanırım olduğundan büyük görünüyor. ölçülerini de yazcam bundan sonra...

embir dedi ki...

harika olmuşlar, gerçektende beyaz bir düş gibi

Pelin Aksesuar dedi ki...

teşekkürler embircim :))