19 Şubat 2009 Perşembe

Merhaba



Yaklaşık 2 yıl önce oluşturduğum bu blogumu 10marifetten Sibel Ablanın önerisi üzerine bu sefer bambaşka bir amaçla tekrar kullanmaya karar verdim. Bu sefer umarım sizlerin de desteğiyle bloguma daha ilgili davranırım :) Daha önce 10marifette yayınladığım küpeleri ve kolye ucunu bu sefer hepsi birarada tekrardan yayınlamak istedim. Açıkçası blogu kullanmayı henüz tam biliyor sayılmam. Umarım başarırım bu işi de. Desteğinizi ve ilginizi benden esirgememeniz dileğiyle. Sevgiyle kalın.

3 yorum:

sesiber dedi ki...

İyi ki doğduun Peliiiinnn:)
Hoşgeldin. İyi ki de geldin. Bu güzellikleri saha çok kişi görmeli çünkü. Bu camiada gördüğüm(kendimden sonra dermişim) telleri en iyi kullanan tasarımcı sensin. Şaka bir yana ben de tel dizayn çalışıyorum ama senin tarzın çok farklı. Çok modern. Sırada Etsyde dükkan açman var. Bunu da düşün.
Bloga çok yakışmış güzelim küpelerin.
Blog için teknik yardımı Gece'nin blogunda bulabilirsin. Çok güzel anlatımları var ve kolay uygulanabilir.
Sevgiler
Sibel ablan...

Pelin Aksesuar dedi ki...

Sibel Ablacım çok mutlu ettin beni gerçekten. Senin güzel yorumların ve önerilerinde iyice gaza geliyorum :)) Etsyi hiç düşünmemiştim ama onu da düşündüreceksin sanırım :)
Tamam gecenin bloguna bir bakayım. Çok yardımcı oluyorsun bana tekrar tekrar saol.

sesiber dedi ki...

Rica ederim Pelincim. Hakediyorsun bu desteği.